onsdag 13 maj 2009

Inledde dagen med att springa. Vet inte hur långt jag springer, men riktar in mig på tiden och gissar att jag springer en 5 km på 30 minuter. Jag har stegvis utökat banan och är nu uppe i 40 minuters löpning. Helt fantastiskt i morse: rätt igenom häggdoften!
Senare på förmiddagen var jag på fotografering hos CEANterapeuterna, som byter hemsida och tänker sig ett proffsigare upplägg med bl a enhetliga fotografier på oss terapeuter. En god tanke, skulle jag tro.
Tänk så mycket lättare allt är när det är VÅR! Jag har aldrig lyckats förlika mig med den kalla, mörka tiden av året. Köpte med mig mat från GI-restaurangen på Kungstensgatan. Kycklingfilé med en massa nyttigheter som nu får min mage att knorra och bullra. Gott var det. Men nyttigt?Hoppas det ger sig till kvällens dansövningar. Men innan dess återstår möte med lärarna på Skrivarlinjen...

Inga kommentarer: